۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹

در یکسال گذشته؛

۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی به بخش کشاورزی دشتی اختصاص یافت

۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی به بخش کشاورزی دشتی اختصاص یافت

دشتی- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: در سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله احمدی صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت غذایی بیشترین زحمات کار تولید علی رغم همه مشکلات در عرصه کشاورزی بر عهده کشاورزان و بهره‌برداران است.

وی افزود: شهرستان دشتی به‌واسطه تولید در برخی از محصولات یکی از قطب های استان بوشهر محسوب می شود که نیاز ویژه به این بخش است.

احمدی یادآور شد: در سال گذشته مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دشتی رتبه برتر در سطح استان کسب کرد که نشان از همت و تلاش همه همکاران است.

وی با اشاره به اینکه پارسال شهرستان دشتی در جذب اعتبارات آبیاری تحت فشار رتبه برتر را کسب کرده، یادآور شد: در همین راستا ۵۷ میلیارد ریال برای این امر مهم تخصیص پیدا کرده است و با این اعتبار کارهای خوبی صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: در همین مدت  ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

وی یادآور شد: در سال ۹۴ در بحث ساماندهی و اماکن دامی ۵۵ واحد در بخش شنبه و طسوج نوسازی شد که در سال جاری نیز این طرح ادامه دارد.

احمدی از ساماندهی فروشگاه سموم و کود در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه به تمامی فروشگاه‌های بدون مجوز نامه ابلاغ شده است و این نظارت ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 3686702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha